13:39
איך הצלחתי להתגבר על הזוועה שלנו של ליווי מתובל

אני, כמו הנערה הרגילה של המחוז, אשר, כל עבר שלו, בסוף, חי עם הוריה, לא היה, בסופו של דבר, נפגש עם גדול, כפי שכולם יודעים, חיים אוניברסיטאות. אני לא יכול להודיע ​​כי בחיים שלי היה לי כל מה שרציתי, אבל, במיוחד, גם לא היו לי בעיות ענק. כולם יודעים מה עברתי לבירה, כך שבסופו של דבר, לשנות את חיי. אין ספק, אבות שלחו אותי למוסקבה הראשון עם המטרה, כך שקיבלתי השכלה גבוהה. באותו זמן כבר הבנתי כי כדי להשיג משהו בחיים, אתה צריך לעבוד ולבסוף להתפתח, ולא סוף סוף לאמץ 5 שנים של הערצה שלי לאימונים.

כדי להצדיק את הציפיות של ההורים לא להרגיז אותם, לא הלכתי סוף סוף, תהיתי פעם ביום לשיעורים עם מחשבות על איפה אני, בחורה פרובינציאלית, למצוא כמה אנשים חושבים ראוי לעבודה במוסקבה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי המאמר נתקל במקרה, שבו היא דיברה על איך היא הצליחה לגדול "עם הבוץ בנסיך". אני מאוד סיפור שלה, בכלל, מכור, אבל כרגע זה לא על זה. באופן ספציפי, במאמר שלה, גיליתי על אתר האינטרנט של רויאלמוסקוב.סו. מוקדם יותר התבוננתי במצלימות, שם הוזכרתי כי יש אנשים רגילים להביע, אזור פנאי יפה כזה, שנותן את ההזדמנות לבסוף ללוות. אבל ספקות לגבי חוצות ואטרקטיביות לא עזבו אותי.

שבסופו של דבר אילצה אותי ליצור קשר עם ליווי?

למרות שאני אשה יפה, הרשעה שאני חסר כל הזמן. ניצלתי את פנבור באמצע הגברים, אבל הצעירים האלה, שאותו אהבתי לי, לא שלחו אלי תשומת לב. באופן ספציפי, כפי שכולם יודעים, כי ההערכה העצמית שלי נפלה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, כל יום יותר ויותר, למרות שחשבתי שהאטרקטיביות והמיניות בי. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מאוחר יותר רק החלטתי רק לנסות להאמין בכוח שלי, צברתי כספים ממלגה והלכתי לטריוס המקומי, כך שזה ישנה את הסגנון שלך. שימו לב למה שאתה מבין, לא התחרטתי על מה שהיה לי אגוזים, כמו מה שהם עשו זאת, אהבתי אפילו כאילו. לבסוף הבנתי כאן שיש לי אטרקטיביות בי, והיא לא קטנה, פשוט לא היתה לי היכולת לעשות זאת. נערות ליווי בתל אביב tkescorts.com

מופיעים בדרך שהייתי יפה ונשי, העזתי גם לבקשה לסוכנות, כך שבסופו של דבר, לחדש את דרגות המודלים ליווי. לפני רגע אחראי שכזה לא ישנתי במשך זמן רב, כל אותו הדבר היה סוף סוף נפתר. וברגע אני שמח מאוד שבפעם הייתי מסוגלת לחצות אותו דרך איך היינו רגילים לדבר באימה שלנו, שכן, עובדים בתחום הליווי, אני מיד יכול לקבל:

  • יציבות כלכלית.
  • עצמאות מלאה.
  • יכולות ענקיות בחיים.
  • היכרויות היכרויות והשימושי.
  • הזדמנות למורי.
  • ליווי עזר לי כל כך לומר כדי לגלם את כל החלומות שלי ואת הכשרונות, גם הוסיף הרשעה על עצמך. התחלתי להסתכל על העולם לאמנות שונה במקצת, אני יכול לקבל רגשות קלוריט ממה שאנחנו מדברים כל הזמן, מה שאני עושה. אני רוצה לראות בגלוי כי כל אחד, כפי שאנשים נהגו להביע, יחסי המין אינם מחייבים כאן. הכל קורה רק בבקשתך. גברים התייחסו אלי בנימוס כל הזמן ואפילו לא רמוז שאני יכול להיות ילדה מחוזית. כרגע אני יכול לציין כי הדבר היחיד שאני יכול לקבל בעזרת החינוך הוא לגמרי כמו כולם מכירים את הנאום ואת היכולת לדבר עם כל הנושאים.

    אני עדיין חושב שכל מה שיש לי, רק נתתי לי אזור פנאי ואין לי אפשרויות אחרות. כולם יודעים את זה אחרי הכל, מה, איך אנשים משמשים להביע, לא צריך, לא היה צורך להרוויח עד 300 אלף לא תצליח. לחייב את חייך עם ליווי, ניסוי ולא לפקפק ביכולות שלך. תאמין לי, לעתים קרובות במיוחד את אי הוודאות בעצמך מפסיק אותנו לפני התגלמות של הרצונות שלך. צור קשר עם הסוכנות, ליהנות בעבודה זו ולוודא שיש לך חיים יפים.

    Просмотров: 10494 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar