00:07
אז אתה - המלכה, אז אתה עבד: גברת במהלך מציצה

אנחנו חיים בעידן האבן, כאשר מבטאים המילים "מציצה" היא בקושי מישהו יתעלף. אבל העולם הוא שהגברת במהלך מציצה עושה להיות טובה והקרבה, לא, כן הוא ישמע. על מה לשמחה מה קורה במהלך מין אורול, הן משתתפות מעת לעת, בסופו של דבר, היא פגיעה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה בר השגה!

התוכן של המאמר

1 מה גם יחייב הרקדן הוא מובן, ולבסוף מטריד את הנערה במהלך מציצה? 2 כבד הוא הכרחי לעשות רגיל, רגיל - קל, קל - נעים 3 סנונית לא לבלוע, זאת השאלה

כמו זה? סקס אוראלי לפני זמן רב נחשב איך אנשים רגילים להביע, כל יום ואף אחד, בסופו של דבר, מעריץ. בורות לא יכולה להיות כך לדבר ממנו איך אנחנו רגילים לקרוא, שביעות רצון הדדית? מישהו יהיה להדהים, אבל כפי שאתה יכול! זה לא הכרחי להיות כמו רבים חושבים, גברת של התנהגות קלה, להיות, ללמוד ולאהוב לעשות זאת לדבר, מציצה. באמת, מיומנות זו גם לקשט כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, בטוח לעצמו גברת מודרנית.

בואו להבין את זה, כי לשים את זה קצת, זה מפריע הן להגיע הנאה? יערות? הַשׁפָּלָה? זה כל כך efemerno! צריך פעם בכל דבר מיין.

מה מונע הרקדן הוא מובן, ומה מונע את הנערה במהלך מציצה?אני

בואו נתחיל עם ברור. יערות. "זֶה?! ברוט?! כן בשביל מי הם לוקחים אותי? זה ... Fuuu! יש לי ילדים שפתיים אלה. על: "פו!"- במעט, הגזמה. זה "פו", בין אחרים - גוף אהוב חם, כמו הרבה מאיתנו משמש לקריאה, כל אדם.

ואיזה חטא לחדד, כמעט כל הנשים - מדי. האם ניתן לטפל בזה רע? Chumble אותו איך לעבוד, נשלח דקות של אושר! לפני הולך לנשק ילדים, להיות מסוגל ללכת, ולא לדאוג - לנקות את השיניים שלך. אמנם, אתה רואה, הילדים האלה רק בעזרת סמכות זו. בשביל זה, זה עדיין הזמן בשביל זה, בסופו של דבר, נשיקה.

"הו, הם ממנו ... בשירותים! אבל מאוחר יותר - בפה?!"למעשה, חבר שטף. תאמינו מיד בזהירות רבה יותר, מה מברשות שיניים. אל תסמוך - לשטוף את עצמך, הבעלים לא צפוי להיות נגד איך אנשים רגילים להביע, כגון נהלים. הפנים כמו שיש!"זו בדיחה, כמובן, אבל האגדות של השירות של הזרע עבור העור מועברים מן הפה בעבר מדור לדור. אש עשן לא קורה. לא היה ברור שלא שם לב? תראה בקפידה. אולי העובדה כי smack!

"כן, זה בכלל לא נשית". מי אמר לזה?! לא להתמודד כדי לספק אושר אמיתי אָהוּב?! נסה גם לעשות את זה נשמות ללא שכנוע. עכשיו, כאשר הוא לא מחכה. זה ברור, mixomptu. עם זאדור א פנטזיה. כולם כבר מזמן ידוע לראות ולוודא כי השפעה גדולה יותר, לשים את זה בעדינות, יש על גבר: נשמיות קרה או רוט חושני צלוי. לא מאמינים? בואו נזכור את אהוב על ידי מיליוני סרט "מוסקווה לא מאמינה בדמעות". זכור, ליד השולחן ליד קוטג 'לודמילה, אני יודע: "הלקוח שלי יש בן זוג במשט הלווייתנים, הם עצמם עושים בשקט זה. הכל כבר זמן רב ידוע לעשות את השמנת על הפנים בלילה ואת יום הרגשה כזה כי רק הנערה הפכה לקמטים בודדים.

"אני נראית טיפשית!"תאמין לי, האיש לא יביט בך ברגע זה, השני עסוק, ותוכו, אם כך הסכמה. Positorsia צופים אתה זה לא נקרא.

הצעות ליווי בישראל משולמות למעשה. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים שרוצים להיות קל להופיע במבט אצל הפגישה, הליכה מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. זה להרוויח מספיק, אז כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

ליידי במהלך מציצה מושלם מעצם הגדרתה, אתה לפחות מה שאדם מאשר, אתה רוצה לבדוק בדיוק - לבלות סקר חברתי קטן על בוט.

כבד הוא הכרחי לעשות רגיל, רגיל - קל, וקל - נעים 2

זה סטניסלבסקי הגדול שנאמר, עם זאת, לא על סקס. אבל לא את העובדה שהוא לא חשב עליו!

חלק נוסף של הקושי: פיזית זה לעשות קשה. לא עבור כל מי שאינו מסתורין מה יכול להיות חולה במובן המילולי, אפילו במקום שאתה לא נראה רעיונות. הכל כבר זמן רב ידוע למה זה נראה חמוץ. ברור לכולם שהנאה לקבל את התהליך - זוהי בדיוני פנטסטי.

וכך, זה הפך, לא! כל מה שאתה יכול להיראות להיות מותש היה רוצה. שלך. הכל כבר מזמן ידוע בעובדה כי השותף הוא מדויק לא נגד - כדי למנוע את עצמך מַדמֶה.

כדי לא לחולה: לסנכרן את התנועה עם נשימה. יש לומר כי החדרון חזק יותר, סנטימטר עמוק יותר וארוך. תרגול! קשיים כמו היד יסירו. במקום זאת לא עוזר בכלל - להגביל עוֹמֶק. אֵיך? ווטסון יסודי! יד! פשוט לקחת את הבסיס הבסיסי ב אֶגְרוֹף. כרגע, רחוק יותר מאשר באצבעות, הוא לא יחדור, אפילו ממך מלא רגש. יד ניתן לעזור על ידי הגדלת דחיסה או בנוסף מְגָרֶה.

שעמום הוא הרבה של אלה שאינם בכלל, באופן כללי, יכול להיות יצירתי להמשיך. ראוי לציין כי בין הגברות כאלה בדיוק, לשים את זה בעדינות, לא. יש כאלה שלא ניסו. אשר אמר כי הם זמינים רק, כפי שכולם מובנים, תנועות exploratory ו מתקדמת (משפטי, שלום, אנחנו זוכרים אותך)? VARENTOV - כמה נשמה תציף. לא הרבה מי יודע מה אתה מתמקד איך אתה אוכל ארטיק, קרן ואפל, צמצום Pillage, Zopomny את השפה הרביעית, שפתיים, שיניים.

וללקק יוגורט סמיך מכובע הבקבוק ניסה? כל התכונות מועברות לענייני אוראלי. לא עבור אף אחד לא סודי מה זהיר בזהירות! כיסוי שיניים עם שפתיים. אותם, אגב, אתה יכול, בסופו של דבר, להשתמש עם כל התנועות, אבל, ייעוץ - דרך השפתיים. לאבד את המכסה - מיומנות טובה. אנו מעבירים לראש, למעשה חבר. התוצאה תשמח לא רק אותך.

כיצד מופיעים הפעילות רכיב יצירתי, הוא בוודאי מתחיל לספק. חוויות, חוויות, בדיחות - הכל זמין כאן. אולי העובדה כי מרגיש שפתיים כמו פועם, חי את חייו, מגיב לכל תנועה של השפה והשפתיים, הופך להיות קשה ומתוח כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, חבר זכר הוא קסם, זכר זול במהלך מציצה.

כאשר קלות ואומנות מגיע ליהנות הנאה. אתה רוצה - מאמין, אתה רוצה - לא, אבל לא עוד אורגזמה, אז קרוב מאוד אליו המדינה, גם אם לא פיזיולוגית, ופסיכולוגית אתה יכול גם לקבל. כולם ברורים שהתרגשות, אופוריה, תינוקות - כל המילים האלה לא יכולות באמת לתאר רגשות.

חושב שזה בעקרון לא מציאותי? אתה קיבל שביעות רצון לא ממין? לאחר איך אנשים רגילים להביע, ניקוי כללי? בסדר גמור עשה דבר גדול וקשה?

לבלוע IL NO סנונית, זו השאלה 3

הנה גוף מפואר בפה ו .. jerks או מטוסי, איך כולם נמס, זרע חם שפך לתוך הפה שלו ... שוב "פו"?! כן מה זה!

לא אוהב את החלאה? זה מתוקן עסקים. זה לא סוד כי הטעם של הזרע הוא תלוי בריאות ו ... תזונה. לא מספיק מי יודע את זה הרגלים גם שווה להיפטר. אתה יכול לשים את המאהב לפני בחירה: עישון ואלכוהול או מכשירי פה. טוב מאוד להדגיש את כל מי שיש לו תמריץ כזה יוביל אורח חיים בריא! תה שחור חזק וקפה הוא גם טוב יותר לא לכלול. אבל במקום, בסופו של דבר, להוסיף אננס לתזונה, זה יהיה אפילו מתוק!

חושש שזה מזיק? בשום אופן יו"ר. למעשה חלבון unpeiled, ו vitamined! קלוריות, אגב, בכלל סָמוּך. לא הרבה מי יודע מה אתה יכול להרשות לעצמך כמה פעמים ביום, רק לבריאות.

אתה לא רוצה לקחת בפנים? עבור מבוא חיצוני, זה גם מתאים היטב.

עמידות סובייטית ואת הפגמים של מידע הולידו פסק דין שגוי כי ליווי הוא משהו היום, פגום, יש צורך לעבור על עובדה זו. רק לעתים רחוקות שמבין כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.
דירות דיסקרטיות

זה יהיה ברור מאוד, fabful שלך יהיה באקסטזה מאשר זרע ארוטי מריחה את הפנים. לאחר ניסיון כזה של בן הזוג על הידיים שלך יהיה! האווירה במשפחה תחליפו לזיהוי."זה, בסופו של דבר, משפיל את כבודתי!"לפני מי, תן ​​לי להרגיש מתמשך? לפני בן זוגו? וכבודו לא, בסופו של דבר, הוא מושפל כאשר כל כך מתייחסים לאחד החלקים העיקריים של גופו? כאשר הוא מסרב לקבל, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, את ההנאה הנוספת? איזה ערך הוא כבודך במהלך הקרבה האינטימית? הרשה לעצמך הכל! כבוד חייב להיות מוגן במקומות אחרים ובנסיבות אחרות, ובמיטה ההצהרה הראשית הדדית. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את כל מה שיכול פשוט לתלות את האהוב - יותר מיותר.

עששת הגוף הזה לא סובל, ריח ניקוטין או קשתות עם שום אין לו. כמה pluses. במקום, לשים את זה בעדינות, להסתכל - סוג נפלא.

שוב את החלבון ואת kuech של wetamines ואלמנטים קורט.

אגב, סקס אוראלי - בטוח לא מסוכנים: הריון כל כך לא נכלל. מלבד כמה הם חושבים, כי מציצה מאוד נוח: אתה יכול תרגול איפה זה נראה מוגבל או את האפשרות של רגיל מִין. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי במכונית, ביקור, בקולנוע.

זכור: השביל ללב של אדם יכול פרוטט דרך הבטן, אבל דרך ליטוף אוראלי אתה יכול לסלול דרך קטנה זכות לנשמתו!

וקטור פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. ראוי לציין שאני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

לבסוף להפוך את מציצה בלתי נשכחת של גבר, זה בהחלט לא הכרחי כדי לקבל את האפשרויות של גרון ולהיות, איך כולם נמס, מוכן לבלוע את הזין שלו לפחות. הסכום העיקרי, קוק רובנו לבדו אומר, קצות העצבים, לשים את זה בעדינות, התמקד בראש חבר - לתת לה תשומת לב מספקת. גם לא לנסות לעשות תנועות חיקוי חיכוך. להתמקד בליטוף של חבר השפה. אתה יכול להיות רגשות מ גירוי, זה הפך להיות חיזוק עם שמפניה או, כפי שהיינו לקרוא, מנטה ממתקים - אדם יחווה רגשות לא מובחנים. מערבבים כמה חושבים על מעשים שונים מעשים, לשנות את הקצב, קצב, עומק של חדירה. לעשות כך האהוב עליך התחנן לך על אורגזמה!

Просмотров: 170 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar