04:03
אזורי ארוגניים בחורים: איך לשמח אותו?

אם אתה עייף מאותו מין או שאתה רוצה לעשות זיכרונות על האיש האהוב שלך ולהביא לו הנאה בלתי נשכחת, זה יהיה שימושי בשבילך כדי לגלות איפה האזורים הארוגניים נמצאים בחורים. כמעט כל הבנות כדי לדבר הם חושבים, לא לספור steamyulyatsiya, כמו אנשים נהגו להביע, סקס, לדפוק שולחן, חבר, בחורים במין הם לא נדרשים יותר. אבל הם היו יודעים כמה טעויות!

תוכן

1 מהו אזורי ארוגני ואיפה הם יהיו, הם? 2 איך למצוא ולעורר אזורים ארוגניים? 3 אזורים ארוגניים ידועים בחורים 4 סימנים של גלגל המזלות כך להגיד לך בשבילך אזורי ארוגני בחורים

גברים גם רוצים, כך שגופם למדו, הם הוכיחו כל מ"מ והביאו אותם לעונג הגדול ביותר. וניתן לעשות זאת רק מאה אחוז ללמוד את כל הנקודות הנסתרות של השותף שלך. אז מה בדיוק מן המקשים צריך להיות לחוץ וכמה צריך לשים את זה על זה, כך שההילוכים הרוויחו?

מהו אזורי ארוגני ואיפה הם?אני

אזורי ארוגני הם קטעים רגישים מאוד של הגוף האנושי, נוגע אשר אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לגרום התרגשות סקסית חזקה. אם נכון, לבסוף, לעורר נקודות חמות מסוימות באברי המין, היא תתברר להביא את השותף לאורגזמה בלתי נשכחת. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל הגירוי של אחרים, כפי שאנו מביעים, אזורים ארוגניים לא יביא, ככל אחד מאיתנו אומר כל הזמן, האפקט הזה, אבל לא נאותה מגוונת שלך, כמו שכולם אומרים, מצעים.

על פי המוסד, סקר אנונימי בעיצומו, הוא נעשה, מידע מרתק מתגלה: כ -95% של 100% אין להם מושג שהם יכולים להיות בעלי התרגשות חזקה מפעולה לכמה חלקים אחרים של הגוף, לא ספירת כל איבר ידוע נרחב.

זה יכול רק כי, סביר להניח כי 5% הנותרים של חבר 'ה המשיבים הם יותר subharled בחיים sexiest, כי הם נתקלו בנות מנוסים שהיו מלאים בראשם אל העקבים ביקום של סקס מעולה אושר. והשאר היו קשובים לאולטים שלא רצו ללמד את מה שהאיש רוצה בחשאי.

אם אתה כבר קורא את המאמר הזה, אתה מתכוון, אתה בדיוק להגדיל את מספר החבר 'ה שמח בתחום המין. לבחון את אותם פירות נסתרים של אושר אמיתי.

נמכרו של דרום אמריקה נמכרו כיצד נמצאו האזורים העיקריים של היפרופאורטורטורטורטורטורטורטורטורטופיות, אשר יביאו באז ארוך לפחות גבר. יש לציין על ידי מה:

חבר ושק האשכים; אוזן וכיורים; צוואר; חזה ובריחות; פרקי ידיים ושמאל; אצבעות רגליים; אזור בין אתים; אזור בין פי הטבעת של חבר; Podmychi.

איך למצוא ולעורר אזורים ארוגניים?2

המודעות במיטה חייבת להתרחש הן עם גברים ועם, כפי שכולם אומרים, צד נקבה. העיקר הוא בתחילה, בסופו של דבר, זה לא משנה מה אישה המתכננת להשתפר את האדם האהוב שלו על התוכנית המלאה, ולא כל הזמן, הוא פשוט גורש את כל הזוועות והרגליים שלך. 2 - להתחיל חלקה וללטוף ללמוד שותף משלך.

הנשק הנפוץ ביותר של כל המאהבות האמיתיות הוא שהם לעולם לא יפחדו לפחד להתנסות. אחרי הכל, אם אתה לא רוצה לחיות את כל חיי עם אדם אהוב, העוסקת זה רק בסגנון Doggi, אבל, להיפך, אתה רוצה להתגלגל יחסי מין לתוך משחק יוצא דופן, תצטרך לעבור דרך דרך פחד ולהתחיל באמת ליהנות זה לזה.

כדי למצוא את הלהבות של אהבה, אתה צריך לעשות מגע שונה, לנשק בכל אזורי של הגוף של האיש שלך, הראשון לעשות עיסוי קל משקל נעים לא קשה.

כדי להבין אותו, אז אתה צריך רק להסתכל על תגובתו. עצמה, הוא עצמו יראה את אמונתו הבלתי נשלטת ונושם: מה שהוא אוהב ביותר, וזה, באופן כללי, לחזור, ומה עדיף לא לעשות.

באופן שווה, תוכלו ללמוד את כל הרצונות שלו בטון הגוף האהוב עליך. מדי פעם אתה יודע שאתה תהיה זהה, באופן כללי, כדי לעורר את מה שאתה עושה עם שלך, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, אהוב. ודא שאתה חם, איך להתבטא, אישה עדינה, אתה לא צריך לעשות תנועות חדות, במקרה לא נעים אתה יכול להביא אותו לדגדג.

כדי צער, ידע רגיל לגבי המקום שבו אנו רגילים לומר, אזורי ארוגני בחורים אינם מספיקים. יש צורך להתרכז במאה אחוז על היכולת להשתמש בתיאוריה. גירוי של אזורי רגישות - לא אומר ללטף של כל בנפרד וכל אחד הולך. גירוי הוא גישה נאמנה ואישית למעצר של אזור חם אחד או אחר.

לדוגמה, עבור חבר ואחים הקטנים ביותר שלו, זה נעשה נפוץ יותר כפי שאנו מבטאים ידיים מכרז ללטף, אתה יכול גם לחבר לשון ותנועות חלקות עם ספוגים, אשר, אגב, יהיה מאה אחוז מביא אורגזמה אמיתית. כדי למתוח את ההנאה, אתה יכול לדבוק האורך, כמו רובנו התרגלו לדבר, תנועות חלקות של הפה על פני כל שלי, COC רבים באים לידי ביטוי, מינית, באופן כללי, חבר, ואם אתה רוצה להביא במהירות את השותף עד הסוף, אז אתה צריך לעבור לעניינים עדינים של חבר ורבתו.

ניהול מפורט על איך סוף סוף לנקות אדם שאתה מוצא במאמר על הקישור.

לכל שאר השאר, ככל הנראה, אזורים ארוגניים, כביכול יש להשתמש, כפי שכולם אומרים, מכריע ומעשים בטוחים, כך שאנשים רגילים להביע, באופן אקראי לא כל כך להגיד את השותף שלך חיבה וקלה Precognition לבית השחי שלו.

השתמש בבטחה את כל המעשים והידיים, וספוגים, חבר באומץ את השפה. זה יהיה רע, אם לא היינו שם לבזו תגובה חיובית מתבטאת יותר, ואתה תעשה הנאה, סוף סוף יהיה רדוף על פניו.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה מעמד ויהיה חברה נעימה.

תגובה כזו לזייף רק לא מציאותי. נערות ליווי בהרצליה

אזורי ארוגניים ידועים בחורים 3

כדי להפוך אלת אמיתית במונחים של מין ואהבה, אתה צריך בכל עת, זה היה צורך במידע ייחודי ורלוונטי. להמציא תמונות שונות עבור משחקי מין, לשים על תחתונים מושלמים, לעשות הכל כדי לגרום לגבר שלך רוצה אותך בכל פעם יותר ויותר.

בנוסף לאזורים רגישים הרגילים שבהם נפגשת לבסוף, יש נקודות סודיות מובילות שיכולות גם לעורר גבר עם רצפת מחזור. אבל כדי לחוות בחלקים אלה של ניסיון הגוף הוא חד משמעית לדבר. גם לא, כי אנשים נהגו להביע, מורכבים ונוראים. כמו כן יש צורך לפעול יותר ובזהירות. פתאום, הרצון הזה, הרצון הזה ביקר אותו בראשו, והוא מתאר להודות. אתה חייב להדגיש את מה שזה יהיה מופתע, כי אתה גם לילה את המחשבות הסקסיות שלו?! השותף בהחלט יהיה על השמים השביעי מן הנאה.

הנה אלה האזורים הארוגניים הקטנים בחורים:

את קווי המתאר של למעלה או ספוג התחתון - במיוחד, ההנאה של גברים הבא היה מוסתר. במקומות דקים אלה נמצאו הביעו היחידות, את אינספור קצות העצבים שיכולים לגרום צמרמורת מהאיש שלך. אז הוא הצליח למאה אחוז, להיות, להרגיש את הגבול המתוק הזה של אושר, אתה חייב קודם לנשק אותו בספוג, ולאחר מכן בצורה חלקה ללקק את הלשון על כל המתאר שלו, כפי שאנו מדברים כל הזמן, סקסי gyub. צדדים צדדים - במקרה זה, אתה צריך לפעול מאוד בזהירות. צדי הצדדים צריכים להיות מקרוב יותר וזהירים יותר מאשר לחבר של כל ראש, כי לפחות מה ביישן או לא תקין עם האצבעות הוא לא יכול, זה הפך להיות אפשרי להתקשר בלתי הפיך ... ולא זה סקס, כל המאמצים שלך יהיה לשווא, והערב יסתיים בצחוק פראי. לומר כי זה לא, להיות מותר לאפשר, לערבב את החולצה ואת הנשיקה, אז בדיוק הכל ייוולד ומין ייחודי רק יהיה חם. נקודות הירך הן אחד האזורים המתואמים, האזורים המרגשים ביותר, כפי שהוא אחד המקומות שגם הם מכילים עצבים רגישים יותר בכל האורגניזם של הגברים. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהם יכולים למצוא על החלק הגבוה ביותר של הירכיים. תנועות באזור זה צריך להיות גם, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חלק ובטוח, כמו העור במקום זה חם, ואת העצבים באמת להוביל ביצים וחבר. ליטוף בתחום זה יכול לגרום להקמת מיידיות של השותף שלך. Copchik - מומחים ממליצים ללטף ולעסות אותו באופן פעיל, עשיר בחלל העצבני, כמו עיסוי ארוטי יכול סוף סוף לשחק, בתור תפקיד חיובי הקדמה הקרובה סקסית. פטמות - לא מספיק מי יודע כי גברים יכולים גם לחוות הנאה מלטפות על ידי שפה או ספוגים של נקודה ארוגנית זו. רובם כמו קו המעבר הזה ממה מאיתנו כל הזמן אומר, רוך לא יתואר ביותר לנשק האסרטיבי והבטוח ביותר. כמובן, כולנו מאוד יודעים מה משחק עם האהוב שלך, קוק אנשים רבים חושבים, גבר, לעשות את הדרך שהוא אוהב את זה כל כך רחוק. ביצים - הכי הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, החלק הרגיש בצמד זה הוא התפר בלתי מורגש, שהוא כמו חטיבות. עבור כמה מאיתנו אומרת כל הזמן, להביא את העונג הגדול ביותר לזוז בזהירות עם אצבעותי עם תנועות עדינות של הרוח ומטה, באופן שווה להרים קצב מתאים. יש צורך להדגיש כי האיש שלך לא נשאר ואת ההזדמנות לעזוב לא מרוצה! האזור שבין כמה מאיתנו מדוברת כל הזמן על ידי שק האשכים ופי הטבעת - במצב של התרגשות מתמשכת, אזור זה מסוגל להגדיל את הסכום. ניסיון קונקרטי נוסף, אשר סוף סוף שווה ההוצאות - זה איך אנחנו כל הזמן מדברים, גירוי קל של אזור זה. המקום הזה הוא רגיש מאוד עדין, יש צורך ללעוס בצורה חלקה ובבטחה אצבע במהלך אורגזמה שותף לייצר זיכרון בלתי נשכח בשבילו. לכן, זה יהיה עלייה מרובה במידה של אורגזמה שלה.

לעולם לא לזרוק את הכיבוש המעניין ומרגש, אפילו לא חושב להתעייף לגעת בעצמך כאילו אדם אהוב. ללא ספק, ראוי להזכיר כי תוכלו להשתלב איתו יחד, לחפש את התגובה שלה באופן בלתי הולם ולהפחית את השותף שלך מן המוח. מסוימים זו אמנות ייחודית של סקס ואהבה יחד. רק מגיע לשיא של הנאה אמיתית, אתה יכול לבד, לשים את זה בעדינות, לשחות בים של הנאה סקסית ועשירה. שיטות מועדפות, כפי שהיא נכונה כדי לעורר אדם עם הידיים נאספים במאמר שלנו.

סימנים גלגל המזלות תתבקש לך אזורי ארוגני בחורים 4

טלה. גברים של סימן זה מעריץ כאשר הם מלטפים את הפנים שלהם, אוזניים ועיסויים בראשם. אתה יכול גם להשתמש איך אנשים רגילים להביע, נשיקות עדינות החל בעיניים ולסיים עם הסנטר. הצינור של אורסטר של האוזניים הוא בהחלט, לשים את זה בעדינות, הוא יביא אותו מן המוח יהיה בכוח ליהנות מכל פעולה. תשומת לב יש לשלם על הלחיים של השותף שלך, נשיקות עדינות לא יוכלו להישאר phlegmantic. Teltsy. זה לא לכל מי שהאנשים האלה לא יוכלו לחיות כמו שאתנו כל הזמן אומר, חיים סקסיים בלי, כפי שכולם אומרים, חיבה ונשיקות נלהבות בצוואר. כולם יודעים שהם פשוט אובססיביים עם הרגשה מרגשת זו. יש צורך להראות בתחילה את התחדשות ורכות, ובכמה דקות אתה כבר יכול לכלול תשוקה בלתי צפויה, כך אדם מאוד גדל. תְאוּמִים. גם החבר'ה האלה, הכל סקרן מאוד, הם מרגשים אותם על ידיים, אצבעות וכפות הידיים. אפילו נטילתו המיוחדת של האיש הזה ביד יכולה להגיש תחושה של התרגשות. אבל במיוחד, באופן כללי, ישפיע על מלקק עדין ועמוק ביותר של אצבעות. זה יוביל אותו לעונג מלא ייאלץ להילחם בעוויתות. סדקים. גברים אלה ייסדו מאוד נשיקות נלהבות וחוכמות בספוגים. בפרט, זה יהיה להילחם האיש האהוב שלך ארוך ומושלם נשיקה צרפתית, שבו אתה יכול להשתמש בשפה, שיניים וספוג. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל גם את הגברים של סימן זה של גלגל המזלות יהיה מאוד מעריכים את חתיכות האור של חבר ונוגע בפטמות השותפים. אריות. כאן יש צורך קשוב מאוד, כמו גברים השייכים לסימן זה הם חזקים מאוד לאהוב מאוד כדי להכפיף את הגברות שלהם. הם יביאו תענוג מדהים וליקוד של הגב, הגב התחתון וכוהנים.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. שוב ושוב, לקוחות - חבר 'ה משגשגת, זה שהם מתכוונים להסתכל בהצלחה בחופשה, הליכה ישירות מתחת היד עם ילדה בהירה. הרווחים האלה די מספיק כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

אידיאלי מול זה גם לבקר באמבטיה, כך הגוף של השותף הוא צורך במים נעימים. בתולה. החבר'ה האלה יש להדגיש, כמו רבים באים לידי ביטוי, המקום הארוגני ביותר הוא הבטן. מגע מהיר ומכרז, מלטף ונשיקות אור מן אזור החזה לחבר יביא אדם ההנאה הרצויה כי ישחק סערה בו על ידי תשוקה חמקמקה ולשלוח הכל נגרם לקו סקסי ובצלי. מאזניים. כישוף את השלט הזה נמס לעצם נקודות נסתרות של התרגשות באזורי צוואר הרחם וכמרים. כדי לבדוק את זה על השותף שלך, אתה צריך לקחת את המקרה לגעת המותניים שלו unimaginable או לסוג כדי להסיר משהו עם זה, כפי שכולם יודעים, צוואר הרחם מתוק. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי בזמן הזלזות, לפני כמה הם באים לידי ביטוי, מין נלהב ובלתי נשכח, בסופו של דבר, זה צריך להיעשות נעים, כמו רובנו נעשה שימוש לדבר, תנועות מעגליות על האפיפיור שלו לא צריך אז זה שווה להרוס את המקום הזה להיות מיקוד, חוסר תקווה או אפילו סטירות. עקרבים. עם האנשים האלה, זה גם די סקרן, כי הכי הרבה, כפי שכולם יודעים, הראשי לזרוק, כפי שרובנו התרגלו לומר, את הנקודה של פעולה רגשית היא, כפי שכולם אומרים, איברי המין. יש לומר כי מציצה הרגילה לא מופרד כאן! יש צורך לבחור תנועות נפלאות אישיות כי יהיה לסחוט על השותף שלך. אתה חייב לומר שאנחנו יכולים לספק ולאכול, להוסיף יד, אתה יכול ושני! לעשות את כל זה ולחפש את ההנאה של האיש שלך. Sagittsev. כולם יודעים שהגברים האלה יספקו גירוי של הנאה של ארגנו של הגב התחתון והצדדים הפנימיים של הירכיים והשפה. הקשה איטית ובטוחה של הבסיס של הרגליים יוביל אותו אושר אמיתי. הוא גם רוצה להדגיש את העובדה כי אין צורך להתנגד לחיקוי המין על ידי שיטת החיכוך של חברו על הנשים של הירכיים הפנימיות. הערעור של תענוג כזה יעקוב אחר בלתי ניתן לתואר, סוף סוף נזכר כמו יחסי מין. מַזַל גְדִי. זה חייב להיות מודגש על ידי העובדה כי אזור החזה, בטן ו טבור. שים לב כי הגברת תביא אותו אושר כאשר הוא מחזיק את הפטמות שלו על ידי facta שלו. עוד גברים, בסופו של דבר, ישקיפו בדמעות של אושר, אם בזהירות רצוי להשפיע על זה על הפטמות שלו. מזל דלי. זה באמת רוצה להדגיש את העובדה כי החבר 'ה האלה נמצאים גם. שיא ההתרגשות שלהם כמו ורדים הם אזורים ארוגניים כאלה כמו קוויאר e הקרסול. אנחנו עדיין יודעים שאתה יכול להתחיל בבטחה איתו את המשחק מן קל מזעזע לעיסוי פעיל של נקודות חמות אלה. רצועות בודדות מהתקפות רגילות עם כפות הידיים לקרסוליים. מַזַל דָגִים. החבר 'ה האלה הם גם רציניים, הם יהיו להפריש באופן פנטסטי לפחות מגע נעים של גבירות חיבה לרגליים עד צעדים, אצבעות על הרגליים ועקבים. תביא אותו לשמחה מלאה הוא גם לא קשה. אתה יכול לנשק את הרגליים שלו וללטף ללקק את האצבעות שלך, ואז אנחנו גם מוצצים אותם כאילו אנחנו מושכים את החבר שלו.

במהלך preludes, להפגין את כל הפנטזיה שלך ואת היכולת להחיל נכון אדם, לחבר שמנים ריחניים, נוצות או צעצועים ארוטי. אחרי זמן מה אתה תרגיש, כפי שכולם יודעים, הבדל ענק בחיים המשותפים שלך. להפעיל את הבלש ולהתחיל למצוא איך נקודות ארוגניות על הגוף של האדם האהוב שלך, כדי להביא רגשות בלתי נשכחים עבור עצמך ולשותף.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים, כפי שכולם יודעים, חיים סקסיים.

אזורי ארוגני בחורים וגברות משתנים מאוד. נשים למעשה כל הגוף - אזור הנאה מוצק. הצעיר יכול לנשק את הגברת קצת אם לא בכל הגוף, ועליה זה יהיה ביקורת כאילו מתקתקת נעימה בתחתית הבטן. תארו לעצמכם עובדה אחת שלגברים וכיצד רובנו התרגלו לדבר, קצות העצבים עדיין מתמקדים במידה רבה יותר בראש, כפי שאנו כל הזמן אומרים, סקס וערמונית. כמעט כל הגברים עצמם מעכבים את ההנאה שלהם, מסרבים כמה מתבטאים, גירוי אנאלי, המצדיקים שזה לא על זכר ". אבל, זה רק שווה לשלם בחזרה את כל מה שנבוא להתבטא, הטיל סטריאוטיפים, מתברר להרחיב באופן משמעותי את גבולות הנאה, זה הפך, לחוות בדיוק איך אנחנו כל הזמן מדברים עם הרגשות האחרונים במין.

Просмотров: 499 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar