00:34
גורם להיעדר רצון מין: דרכים לפתור את הבעיה

עם הזמן, זוגות רבים מתחילים לשים לב כי אינטימי החיים נעים בהדרגה לרקע. איפה, השאלה היא למה אין מין, לא רק גברים (זה נחשב שהם רוצים אותו יותר), אבל גם נשים. פסיכולוגים I Sexologists נקרא כמה סיבות אפשריות לבעיה כזו דרכים משותפות כדי לעזור לה לחסל.

התוכן של המאמר

1 השפעת הורמונים וגיל 2 יישום של תרופות 3 תשישות פסיכולוגית וגופנית 4 ואם הוא נכחד? 5 בעיות באזורים שאינם קשורים למין 6 בנייה וחוסר ביטחון 7 יחסים קרובים מדי 8 ומספר סיבות אחרות

השפעת הורמונים וגיל

הורמונים ממלאים תפקיד עצום בתחום המיני, אך היחס והרמה שלהם עשויים להשתנות בהתאם לגיל של אדם. אמנם, מה אני יכול לומר, אצל נשים, הרצון של קרבה יכול להשתנות אפילו לחודש אחד תלוי בתקופה של המחזור החודשי.

ככלל, במהלך הביוץ של סקס, אני רוצה ביותר, כי עכשיו זה הגוף מוגדר להמשיך את סוג. אבל לפני הווסת, הרצון יהיה לדעוך במידה ניכרת, ותכונות אם יש לאישה PMS בולט (תסמונת קדםנסטרתית), מלווה בתנדוות רוח, עצבנות מוגברת.

אם נדבר על תנודות גיל רקע הורמונלי, אז אצל נשים, הירידה בליבידו יכולה להתחיל בערך 35 שנים, אשר בשל ההתחלה Premenopause. אצל גברים, הפחתת רמות הטסטוסטרון, וכתוצאה מכך, סקס פצה, לפעמים קורה אפילו מוקדם יותר.

סקר אנדוקריני יעזור לתקן את המיקום לקבלת מחלות אפשריות. לחזק אטרקציה מינית תעזור ההכנות עם טסטוסטרון (הם prescribed וגברים, נשים), אבל רק מומחה צריך לבחור כספים דומים.

יישום של תרופות 2

סיבה נוספת מדוע שום מין לא יכול לקבל תרופות. באופן מיוחד, הוא חל על תרופות נוגדות דיכאון, נוגדות פרכוסים וסמים טיפול HIV. אבל מה באמת לא צפוי, אז זה מה כדי להפחית את הליבידו אמצעי מניעה הורמונליים. למה הם צריכים אם סקס עדיין לא אני רוצה? נשמע קצת טיפש, אבל המציאות היא באמת כמו.

במקרה של חשד, הוא מודאג כי הרצון נעלם דווקא בגלל הקבלה של התרופות, יש צורך לספר על זה לרופא המטפל שלו. זה יעזור לך לבחור אמצעים אחרים כי לא תהיה תופעת לוואי כזו.

אם זה בלתי אפשרי, זה יצטרך לסבול קצת ולזכור כי המחלה הלא ריפוי (דיכאון או כל האחרים) הוא הרבה יותר מסוכן מאשר היעדר זמני של סקס. ולהבין את זה צריך לשותפות.

תשישות פסיכולוגית וגופנית

זה דבר אחד כאשר השותפים לאחרונה החלו לפגוש או לחיות יחד שונים לחלוטין - כאשר הם יצרו משפחה והיה להם ילד. לאחר הופעת הילדים, אישה חדה מגדילה את מספר המשימות היומיות המנדטוריות: לשטוף (גם אם זה עושה את המכונה), לבשל ארוחת בוקר / צהריים / ארוחת ערב (ילד בנפרד ממבוגרים), להירשם למרפאה.

וזה לא הרשימה כולה! מוחה ממשיך כשלעצמו מספר עצום של דברים קטנים, שחשוב לזכור מה מוביל לתשישות מוסרית. ואז מתברר בבדיחה הזאת כאשר אישה בזמן סקס חושבת שיהיה צורך להלבין את התקרה.

כמה אמהות צעירות מתלוננות, לבלות ימים תזונה עם ילד, הם oversaturated עם תחושות מישוש. אישה מתגעגע על בעלה, מחכה לו מעבודה, אבל בערב במקום חיבוקים רוצה אותה נשאר לבד ולא נגע. איזה מין כאן.

זה לא קל יותר, דברים הם גברים, כי עכשיו הם צריכים לעבוד עוד יותר על מנת לספק את כל המשפחה. הוסף את זה תשלום משכנתא או הלוואות ואין חופשה - שלום, רגשית ו תשישות פיזית.

ועכשיו זה שווה להוסיף לכל חוסר קבוע זה של שינה (ו במשך החודשים הראשונים, אף אחד לא יברח ממנו), בגלל אילו ההורים מעדיפים פשוט ללכת לישון.

להגשים חלומות ילידים בישראל, במקרה שאתה ילדה מסוגננת מרוסיה. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול לקחת חודש מ 2,000 $.

כתוצאה מכך, הם מתרגלים למין נדיר. אפילו בהבנה בעל בעיה, להיפטר ממנו לא יהיה כך.

פסיכולוגים ממליצים לדבר עם בן זוגם ולדון איתו על המצב. אולי לזמן מה, סקס יוכל להחליף עם עניינים אחרים, אשר ניתנים גם לתת לזה להיות אינטימי, אבל אינטימיות.

לדוגמה, חיבוקים בעת צפייה בסדרה. אבל קצת מאוחר יותר, עדיין אתה צריך להחזיר מין מלא לחיים. אפשר אפילו לכלול אותו בשגרה של היום, כדי לא לדחוף את הקרבה לתוכנית האחורית יותר "חשוב".

והאם הוא נכחד?4

כמה זוגות שרוצים לדעת את התשובה לשאלה למה לא השווה את המין שלהם החיים האינטימיים הנוכחיים עם אחד שהיה בתחילת היחסים. אבל הם לשכוח או לא יודע כי כפי שאתה מתרגל זה לזה נעלמים את ההשפעה של החידוש והיה תשוקה, ואטרקציה מינית ממדינה מוגברת חוזר לקדמותו.

מומחים טוענים כי מצב זה אינו גדול בְּעָיָה. בפרט, אם הירידה בתשוקה קרה מיד בשניהם שותפים ולא אחד מהם. אלה שהפכו משועממים במיטה, סקסולוגים ממליצים קצת לגייס חיים אינטימיים: לקיים יחסי מין חריגים מקום לקנות צעצועים למבוגרים.

בעיות באזורים שאינם קשורים לסקס 5

סקסולוגים בטוחים כי חוסר מין במערכת היחסים יכול להיות מחובר לנוכחות של בעיות בתחומים אחרים של החיים. לרוב כזה המצב נצפה בשיתונים שאינם רגילים לדון זה עם זה חוויותיו. במקרה זה, בעיות יכול להיות גם בעבודה וכן בעצמם יחסים. בכל מקרה, אתה צריך ללמוד לפתור אותם יחד.

במקום לשאול את עצמך כל הזמן: "למה לא מין עם אשתו?»אתה צריך להתחיל לדבר עם השותף שלך. הגורמים לבעיה עשויים להיות מסה: החל מאובדן אטרקטיביות של אדם מסוים וסיום עם אי-רצון של קרבה עקרונית עקב דיכאון משתמע או עייפות.

לאחר השותפים מצליחים לדבר ואת הגורם האמיתי של חוסר קרבה יזוהו, הם יצטרכו לנסות גם לפתור את הבעיה באופן עצמאי, או ליצור קשר עם מומחה (סקסולוג, פסיכולוג, פסיכותרפיסט).

הפורמה ואי-ודאות בעצמנו

אם אדם או אישה מתחיל לשים לב כי סקס הפך הרבה יותר גרוע ממה שהיה בעבר, זה יכול להוביל את הופעתה של מתחמי חוסר ביטחון. במקרה זה, הימנע אינטימיות - האמת היחידה, לדעתם, ההחלטה.

והנה דוגמה אחת קטנה: גברים החלו לבעיות עם זקפה. עבור נציגי המין החזקים ביותר - זוהי מכה פסיכולוגית אמיתית. הם שוב ושוב לגלול לתוך הראש כאשר הם "לא עובד".

המחשבות מתחילות להופיע כי האישה רוצה לעזוב או להתחיל לשנות, כי עכשיו היא משוללת הנאה. האם כדאי להגיד כי חוויות וכאלה רגשות ירגינו רק להחמיר?

נקודה חשובה נוספת שלא ניתן להתעלם מאהבה - אהבה בעצמך. אדם שאינו משלם זמן לטפל בעצמו, הופך להיות מושך בעיניו. והנה הגיע הזמן לזכור את הנשים שהסתובבו בבית בחלוק הרחצה הישן, או גברים יושבים על הספה באימונים בברכיים מוארכות.

אנשים כאלה חיכו זמן רב כדי לטפל בעצמם. הם עדיין לא נחשבו עצמם אטרקטיביים, שיוצרת יותר ויותר מתחמים חדשים.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, לקוחות מוצלחים צעירים, אשר מבקשים להיות חיובי להופיע על הנוף בחופשה, הליכה מתחת לטפל עם גברת בהירה. זה להרוויח זה די מספיק כדי להבטיח שהכל הכרחי.

הכל מסתיים עם העובדה כי בשל חוסר הביטחון של עצמם, הם מתחילים להימנע מנותן שלהם, וזה מרגיש שהוא גם מתרחק בהדרגה.

מומחים מנוסים בקול אחד אומרים כי אהבה צריך את עצמך בכל מצב. אם מוקדם יותר את הגוף עם עודף משקל, צלוליטיס או סימני מתיחה (למשל) אהב את השותף, זה אומר דבר לא השתנה עַכשָׁיו! יתר על כן, אדם קרוב באמת לא שם לב פגמים דומים. הוא מאוהב במשהו יותר מאשר נדן החיצוני.

אתה צריך להיות מסוגל לומר בזמן: "עצור!"ואת הטיפול עליי. רק רק לקנות קרם גוף טוב להתחיל ללמוד פעילות גופנית להרגיש שוב משלהם מוֹשֵׁך.

יחסים קרובים מדי

זה קורה כי בני זוג נישואין הם כל כך התכנסו כי היחסים שלהם הוא דומה יותר לא לבעל / אישה, אבל על אח / אחות. זה רק בחלומות ורודים להיות יחד אחד עם השני 24/7 שווה את היחסים האידיאליים ביותר בעולם. במציאות, כל אדם צריך מקום אישי וזמן לעצמה.

כדי להיות קרוב באמת, זה לא הכרחי יש אינטרסים זהים לחלוטין. מספיק כי דעות השותפים בקנה מידה עולמי יותר: תוכניות לעתיד, חינוך של ילדים, ניהול פיננסי.

ומספר סיבות אחרות

תשוקה יכולה לדעוך ובגלל מספר פסיכולוגי אחר סיבות, ביניהם: דירות דיסקרטיות במרכז

אין גיוון במשפחה ומינית חַיִים; יחס לא רציני לצרכים של השותף; היעדר רומנטיקה ופנאי משותף; תכופה "ילדים" טינה במקום שטוח; חוסר ביטחון; חוסר הבנה של זה.

כל זה מוביל לעובדה כי שותפים הם רגשית ללכת זה לזה. וכדי לתקן את המצב, אתה לא צריך כל כך הרבה ועוד. העיקר הוא להבין את הטעויות שלך! פשוט מספיק:

התחל לשים אהבה למקום הראשון ברשימה סדרי עדיפויות חיוניים; אל תנסה לשנות את חצי; לשנות את הרגלי שלך למען אהוב שלך להיות טוב יותר; להיות מסוגל להתנצל ולמנוע מריבות מגוחכות; להיות מסוגל לסלוח טינה ולהמשיך הלאה; למד לנחש את הרצונות של זה; להתוודות לאהוב ולהביע את רגשותיהם; מתייחס ביחס למה שחשוב בת זוג; לחזור רומנטיקה ליחסים; להפתיע אחד את השני.

ברוב המקרים, כדי להחזיר יחסי מין יחסים, אתה צריך לעשות די מאמץ קצת. זה רק שווה לרצות לעשות זֶה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

חוסר הרצון המיני יכול להיגרם על ידי מסיבות של סיבות. אבל זה בכל מקרה הוא לא הנורמה. כל אדם במידה מסוימת או אחרת דורש מין. כמובן, את רמת הליבידו לכולם יש שונה - אחד רוצה כל יום כן, כמה פעמים, עוד מספיק עד פי 1 חודש. אבל אם כבר לא מתרחשת זמן רב, מתעוררת תשוקה מינית - זו סיבה רצינית לחשוב ולהתייעץ עם רופא. במיוחד כאשר יש לך אדם אהוב, ואתה פשוט לא רוצה סקס. אולי המצב נמצא בכישלון הורמונלי או בבעיות אחרות בגוף. הסיבה להיעדר רצון מיני לחפש ולחסל.

Просмотров: 139 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar