12:53
כל מה שאתה צריך לדעת בנות על עבודה בליווי

אם אתה בן 18 ואתה רוצה להתחיל חיים עצמאיים, מחפש משרות פנויות בוודאות שתוביל לעסק ליווי. אין דרך מהירה יותר עבור בנות כדי לקבל עבודה גבוהה עם תשלומים במזומן יומי מאשר שמירה על גברים עשירים.

עבודה כמודל ליווי, אתה יכול בקלות להיות עצמאית מבחינה כלכלית, לצבור בדירה נפרדת, לקנות מכונית, לנוח על Resorts World. אם אתה מבין את החיים של Escales פופולרי Instagram ו מברק ערוצי, אז אתה עצמך יודע כמה טוב הם מצליחים. אבל, לפני תחילת הקריירה ליווי, למידע נוסף על המקצוע בעתיד כדי למנוע הפתעות.

אל תשמח בסטריאוטיפים

בהבנת נערות רבות, מודל הליווי הוא בלונדיני ארוך בעל רגליים עם שדיים גדולים, מכוסה בבגדים ארוטיים. אבל למעשה, יש צורך סוגים שונים ללוות. ואם אתה אפילו לא יכול להתפאר מראה המראה, זה לא אומר שאתה לא הופך לוויה אלגנטי של לקוח עשיר. כמה פגמים המראה יוכלו לתקן כאשר אתה מתחיל להרוויח, ומשהו יהפוך תכונה ייחודית שלך כאשר אתה לומד להציג את עצמך כראוי.

בליווי, לא כל כך נתונים חיצוניים חשוב כמו היכולת לשמור בחברה, קלות תקשורת, לא וולגריות, טעם עדין. כל התכונות האלה תורמות לקריירה מוצלחת מודל ליווי. ואם אין לך אפילו יכולות כאלה, אבל בקלות להתכנס עם אנשים לא מוכרים, תוכלו ללמוד במהירות את כל הפרטים של המקצוע.

אסקלוגיות אינן זונות

בנות רבות לא מחליטות להתיישב ליווי בגלל החששות שהם יהיו מינית הגשה גברים. אבל למעשה, המודלים עובדים מלווה לקוחות לאירועים, לארגן בידור בחופשה, להיות חברים למסיבות, לצאת עם לקוחות עשירים בנסיעות. אחריות ליווי לא כוללים שירותים אינטימיים.

איך למצוא עבודה

אתה יכול לחפש באופן עצמאי עבור לקוחות באתר היכרויות באינטרנט, מציע שירותי תחזוקה. אבל תצטרך לעשות תיק, לבוא עם פרסומת אטרקטיבית, להחליט אילו שירותים ייכללו ברשימה שלך, לציין פרטים איש קשר אישי לתקשורת. כדי לזכור כי לא צריך להיות ממוקם מחירים עבור שירותי ליווי במודעות, אבל בעת שיחה יש צורך להזכיר כי אתה מקצועי וגאווה קולית. אחרת, אדם יחליט שאתה מחפש מכר קל.

ליווי... טיולי ליווי למעלה ...

עם זאת, מודלים ליווי טירון לעבוד קל יותר דרך הסוכנות. במקרה זה, לא תצטרך לחפש לקוחות, כדי לענות לשיחות, להגדיר את המחירים, משא ומתן על תשלום, לעשות תמונות מקצועיות. כל זה עוסקים בליווי סוכנות.

ברגע שאדם בוחר לך ליווי, המנהל יתקשר ותספר לתנאי הפגישה הקרובה. תוכלו למלא את העבודה שלך על לשכנע ולקבל חלק מהרווח כי הסוכן ישלם.

אל תחשוב כי האגרה תהיה פחות אם אתה מתחיל עסק ליווי באמצעות מתווכים. בסוכנויות ליווי רציניות, תוכניות שיווק מבוססות היטב, עבודות פרסום, משיכת גברים מוצקים. בנוסף, נציגי האוליגרכים, מודלים איטום לבילוי, לשתף פעולה עם הסוכנויות. אתה תהיה מוזמן quintings שונים, אשר יאפשר לקבל הזמנות רווחיות יותר אם אתה בא בפרמטרים.

ליווי הוא מקצוע מסוכן

למרות שזה די קל להרוויח ליווי, ובמקרה של מזל, אתה יכול אפילו להיות התוכן של כמה oligarch, מקצוע בלדרטט לא יתקשר בטוח. יהיה עליך לתקשר עם אנשים שונים, רבים מהם יפגשו בפעם הראשונה. וזה לא ידוע למה לצפות מלקוחות חדשים.

כאשר אתה משתף פעולה עם סוכנות ליווי, קל יותר לעמוד באבטחה. סוכנויות מוצקות יש מסד נתונים משלהם של לקוחות מוכחים, שעליהם אין תלונות מודלים. כל טלפוני הלקוח המוביל את עצמם חסומים באופן בלתי הולם. בנוסף, אתה לא צריך לנצח את התשלום מן הגברים, סירוב לשלם עבור שירותי ליווי. זהו שירות האבטחה.

אבל אם תחליט להיות ליסר עצמאי, תצטרך לחפש את ההזדמנות כדי להגן על עצמך. נסו לעבוד עם לקוחות קבועים, אינטואיציה אמון, לא לסכן אם לפחות הספקות הקלים להתעורר. ברגע שאתה מתחיל טוב להרוויח, לשכור שומר אשר יקבל כסף לאסוף אותך אחרי פגישה. נערות ליווי במרכז

נסו לספר למישהו מחברות, שם אתה הולך אם ההזמנה החדשה מוטלת בספק. לשטוף איתי את האמצעים של הגנה אישית - זעזוע או תרסיס, לפחות להגן על עצמו במקרה של התקפה. למרות שרוב הלקוחות מתייחסים ליווי מודלים בכבוד, עדיין מתחילים מסלימים לפעמים ליפול על חוסר ניסיון על גברים לא מספקים.

כמה יכול להרוויח שירותי ליווי

אם אתה סומך על להתעשר מן הימים הראשונים, אז אתה תהיה מאוכזב. אל תאמינו להבטחות היפות במודעות של סוכנויות ליווי. כמובן, תשלומים יתחילו לבוא מיד, אבל אתה יכול ללכת הכנסה גבוהה יציבה בעוד כמה חודשים של עבודה קשה ושיפור עצמי.

Просмотров: 115 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar