19:37
מועדוני החשפנות הטובים ביותר בניו יורק
מועדון הלילה הזה BYOB, הממוקם בווסט וילג', עשוי להיות המקום החם ביותר עבור ינשופי לילה במרכז העיר שמחפשים מסיבת לילה מאוחרת. הטרקלין הפופולרי הזה יכול להכיל כ-500 אנשים והוא נוסד במקור בשנת 1977 על ידי בילי רוטריק ומייקל רוני בצומת של West Broadway ו-Rede Street (NYC). הסיפור הפופולרי אומר שג'ון לנון בילה כאן ערב עם דיאנה רוס ב-1974 כשהם ביקרו באמריקה.

אין צורך לדאוג כי יש ריקודים זמינים, גם על הבמה וגם מחוץ לבמה, רק הקפד לא ללבוש יותר מדי בגדים בעצמך, אחרת אתה עלול בסופו של דבר לעשות את הדרך לבמה בעצמך! אתה יכול לעצור בכל שעה ביום בין 10:00 ל-22:00 וליהנות מאוכל ומשקאות נהדרים בפסנתר בר שלו לפני שמתמקמים במרתף, שבו יורדים הריקודים עד השעות הקטנות של הבוקר!

טקסט זה סוקר את חמשת מועדוני החשפנות הפופולריים ביותר בניו יורק.

ישנו מבחר גדול של דירות דיסקרטיות בחיפה והצפון, באזור הקריות, דירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז, דירות דיסקרטיות בבת ים…. בקיצור בכל מקום. בכל מקום שבו אתם נמצאים אתם יכולים להיות בטוחים שיש ...

1. פנטהאוז קלאב: מועדון חשפנות יוקרתי ללא סלסולים ואידיאלי למסיבות רווקים או רווקות. בנוסף לשטח הריקוד בשטח של 3,600 רגל רבוע בארבעת המפלסים הראשונים, יש גם 230 דירות ליחיד בשלוש השכבות העליונות וחניון של 439 מקומות חניה. נערות ליווי בחיפה

2.

3.

4. The Body Rub Club: אם אתם מחפשים אפשרויות יוקרתיות מבלי להביא את כרטיס הפלטינה שלכם, זה המקום שלכם (אבל תארזו את חשבון הבנק).

דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות עם בנות חמות אש לעיסוי אירוטי לוהט ומשחרר בדירה דיסקרטית. רק באתרנו מבחר ענק ועדכני של דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות, **/*.

5. קברט הקרקס של דיאבלו: מי שמחפש משהו יותר חושני מאירובטיקה יתקלקל כאן רקוב עם מופע בורלסק קלאסי שחלק אחד הוא שיר וחלק אחד הישג של כוח והומור, מתובל בשובבות פיראטים וטבול ברוטב דיסקו; בדיוק למה לצפות מקרקס בימים אלה (תודה ביונסה!).

מועדונים בניו יורק משתנים בכל הנוגע למחירים, סוגי בילוי, אווירה, לבוש של רקדנים ועוד.

מועדוני חשפנות מסוימים עשויים להיות מתויגים כ"מועדון ג'נטלמנים" בעוד שאחרים מתמקדים אך ורק בהופעות החשפנות. במועדוני חשפנות במרכז העיר יש כמה מהרקדנים המוערכים ביותר בסביבה יחד עם מספיק שפע לכל תייר שמגיע בפעם הראשונה. בזמנים מסוימים יש הופעות לילה חובבים או מתחילים; זה נהדר לצפייה הן כי זה משעשע והן כי אתה יכול לראות כמה אנשים אוהבים את פרסונת החשפנית הגברית העתידית שלהם לפני שהם עושים את הקפיצה.

בסך הכל, אנשים מצטרפים לקביעות סובייקטיביות כאשר מדרגים כל מועדון נתון לפי עוגה מורכבת של שכבות שיש לתת עליהן את הדעת:

דירות לפגישות דיסקרטיות ברמת גן - גבעתיים. פרמיום. אירוח פרטי ברמת גן. בחורה מהממת חדשה ברמת גן, נעימה ואיכותית לעיסוי מקצועי עדין ומפנק ברמות! מחכה לך עכשיו... רמת גן. פרמיום. שתי מעסות ...

1) לשחקני Fitba יש העדפות שונות בתכלית מאשר לסוחרי ענבים.

2) אתה אף פעם לא באמת רואה מישהו נכנס באקראי דרך דלתות אקראיות שיכולות להיות כאן בסביבה או בוחן הדפסי מפות שהונחו ברשלנות על שולחנות מכיוון שדלתות מתוכנתות לסרוק את כרטיס המעבר שלך

Просмотров: 123 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar