12:52
מוכחת מדעית: סקס תכופים - התחייבות אמיתית של אריכות ימים!

בוודאי אותך מכיר את המתכון הסטנדרטי לאריכות ימים: אתה צריך לעשות כל יום ספורט, לשמור על דיאטה עשירה ירקות ופירות. לישון לפחות 8 שעות ביום; לזרוק את דלי ביניים של בירה מן המקרר ולהפסיק לעשן. וגם רצוי מאוד לשמור על יחסים רגשיים חמים עם חברים ומשפחה.

התוכן של המאמר

מעניין תוצאות 2 מסקנות, בניגוד למועצות העתיקות 3 נתונים אחרים

סוף סוף החוקרים הצטרפו לרשימה זו - לחיות זמן רב, צריך לעשות בקביעות אהבה.

אנגלית חוקרים בחנו את תדירות הקשר המיני ב 918 גברים בריאים מ כפרים Cirfilli (ויילס). הנושאים היו בין 45 ל -59 שנים בעת החל מחקר. במשך עשר שנים, מדענים הקלטו מידע על הגברים האלה. מן הקבוצה הנדונה של 150 אנשים במשך 10 שנים מת: 67 מ התקפה לבבית ו -83 - מסיבות אחרות.

מעניין תוצאות

לְאַחַר מִכֵּן החוקרים השוו את תדירותם של אנשי קשר מיניים. התברר כי בקבוצה של גברים שיש להם יחסי מין על 1 פעמים בחודש, לעומת עם אלה שעשו את זה 2 פעמים בשבוע, תמותה היה 2 פעמים גבוה יותר. בדרך כלל עבור כל קבוצה של נושאים עם עלייה בתדירות של מעשים מיניים, סיכון מופחת של מוות.

לאחר מכן החוקרים השוו את התדירות המינית של גברים, כפי שדווחו סקר ראשוני, עם מותם או הישרדותם 10 שנים מאוחר יותר. בהשוואה עם גברים שיש להם יחסי מין רק פעם בחודש, במי דיווחו כי היה לו פעמיים בשבוע היה רק ​​חצי תמותה. עבור כל הקבוצה, עם עלייה בתדירות של יחסי מין, את הסיכון למוות מוּפחָת.

באופן טבעי, כאשר מתפרסם המחקר, פגע בו סקוול של מבקרים. היכר טען את עמדתם על ידי העובדה כי סקס עצמו הוא סימן של טוב בריאות, ולכן הוא לא יכול להרחיב את חייו של גברים.

זה אפשרי אז, עם זאת, בקרב גברים עם התדירות הגבוהה ביותר והנמוכה ביותר של מעשים מיניים לא היו הבדלים בהיבטים אחרים.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה חסכוני יותר לבחור אסקמנטל, אשר יקצה את המיקום יעשה חברה מצוינת.

עישון, משקל, לחץ דם, מחלות לבבות - על פרמטרים אלה הם לא נשפכו בכל דרך שהיא. במילים אחרות, ב השוואה עם רוב "אדישות" במאפייני סקס של קרבה תכופה אי אפשר היה להתקשר בריא במיוחד.

היחיד ההבדל היה ברמת הכולסטרול. גורם זה ידוע בדרך כלל לשייך עם מוות מתקתק לב. באשר המחקר שלנו, גברים עם רמה גבוהה של כולסטרול שהיו לעתים קרובות יותר מינית כמה משיעורי התמותה הנמוכים ביותר ממחלות לב.

מסקנה היא פשוטה: לעתים קרובות יותר סקס - המוות הנוסף והחיים הארוכים ביותר.

מסקנות, בניגוד למועצות העתיקות

מסקנה זו מנוגדת להשקפות מסורתיות רבות על הבריאות. לדוגמה, השליח המקראי פול כתב כי האיש לכאורה "שימושי לא לגעת באישה". בתרבות הסינית המסורתית, שפיכה נחשבה למצות את החיוניות. נערות ליווי בתל אביב

כאשר גברים התנגדו, הם נצטוו לקיים יחסי מין או אוננות יותר ופחות. יש גם הצרפתים והצרפתים שקוראים לאורגזמה "מוות קטן" בכלל. אני תוהה: מלח - מוות לבן, סוכר - מתוק, אבל סקס קטן.

נתונים אחרים 3

עם זאת, הדעות הקדומות האלה אין סיבה שהיא.

מתכנן איגלוס מנוסה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים וטקטיים. רק זה לא הצדדים החיוביים היחידים בעבודה.

מחקר רפואי אחר תומך בתוצאות שהתקבלו בוויילס. לדוגמה, מדענים שוודית למדו 392 תושבי קשישים. גוטנברג (166 גברים, 226 נשים) בגילאי 70 עד 75 שנים.

התברר כי היה קשר מפורש בין התמותה לבין הפסקת חיי המין. במחקר אחר הושוו שתי קבוצות של נשים - 100 אנשים שעברו התקף לב, ו -100 בריאים. לפני תחילת התקפי לב, נשים היו הרבה פחות מרוצות בחיי המין שלהם.

יש כמה הסברים אפשריים לעובדה כי קרבה פיזית מרחיבה את החיים:

סקס משוחרר כולל אינטימיות. כמו יחסים אחרים, יחסי אהבה יש השפעה מועילה על מצב מערכת העצבים. סקס הוא, במהותה, סוג של פעילות גופנית. והם ידועים להיות אבן הפינה של בריאות. קרבה מרגיעה, ביטול מתח. סקס משופר משפר חסינות.

לכן חוקרים בעניין זה הם פה אחד. העצה שלהם - "פשוט תעשה את זה!-. ו החיים לא רק יותר, אלא גם יותר נעים.

Просмотров: 602 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar