קשה לבחור נכון בין מכון העיסוי הטוב ביותר אם אתה קורא את הפוסט הזה בבלוג. אבל כניסה ויציאה מהספא תעזור לכם להחליט איזה מהם מתאים לכם.

הנה כמה יתרונות של שימוש במכון עיסוי:

-מַרגִיעַ

-עוזר להקל על מתח השרירים

-מקל על כאבים

-עוזר לקדם בריאות ואיכות חיים

-מצב הפגת מתח

בשל יתרונות רבים, מומלץ לשלב עיסויים בשגרה לפחות פעם בשבוע. זה לא רק יועיל לגוף שלך אלא גם לנפש, אז עם הלך הרוח הזה בקר בכל אחד ממרכזי הספא הטובים ביותר בעיר לחוויה מדהימה!

מרפאות Humble Bee מציעות מגוון שירותי ריפוי וטיפול הן לחברי הקהילה והן לספורטאים בעלי ביצועים גבוהים. מלבד השגת בריאות הוליסטית, אנו שואפים לש ... Читать дальше »

Просмотров: 74 | Добавил: marian1gwe | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)

לא, גברים לא יכולים לרקוד בטן.

ריקודי בטן הם כמו טרנד גדול כרגע, אתה תראה אמא ורקדניות בטן תינוקות פשוט עולות על המזרן ומדלגות מסביב. ריקודי בטן כל כך פופולריים שזה לא ממש משנה אם זה לגברים בלבד או לא.

זה רעיון מעניין, אבל אני לא בטוח שזה נכון. רק בגלל שכמה סלבריטאים גברים פרסמו סרטונים ביוטיוב מבלי לחשוף מהיכן הם מגיעים, זה לא בהכרח אומר שסרטוני הדרכה של ריקודי בטן מיועדים לגברים.

האם ריקודי בטן הם לגברים? ישנן סיבות רבות להאמין שכן, אם כי שנינו מכירים עד כמה החברה המודרנית רעילה.

אתחיל בלספר אירוע מהחיים שלי. הייתי בקהיר, ועשיתי סיור בשוק חאן אל-חלילי עם חברי אוסמה. לאחר שהסתכלנו בכמה מפות ושטיחים ישנים, טיילנו לחנות במרתף שם הופצפתי על ידי המוזיקה הזו שגרמה לנו להצמיד את ידינו ולנוע במותניים. דאעש מצא שהשטות שלהם כל כך פוגענית שהם אילצו את אוסאמה או את עצמ ... Читать дальше »

Просмотров: 69 | Добавил: marian1gwe | Дата: 24.12.2022 | Комментарии (0)