11:17
מהי אהבה בצרפתית? ליטוף אוראלי עם תשואה מלאה

צרפתים תמיד לשלם אהבה תשומת לב רבה. הם ניתנים ליחסים עם ראשיהם, לא לא דורשים דבר בתמורה.

עמידות רוסית ו פגמים מידע נזרע שיפוט לא מדויק כי למעשה ליווי הוא משהו היום, מביש, זה, מה צריך לשתוק. עכשיו מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

מכאן, היה שם למין לא מסורתי "אהבה בצרפתית"

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה 2 כמו שייכים "אהבה צרפתית" 3 סיבות למה גברים לא רוצים לעשות kunnyingus 4 היתרונות והחסרונות 5 עובדות

עניינים אוראלי, אשר העדפות מועדפות על ידי הכונן הצרפתי שלהם משוגע. יש הרמוניה, ביטחון, הם קילומטרים, הם ביישנים אחד עם השני עד הלבשה תחתונה האחרונה מוסר, אז בני הזוג שוכחים על כל הבעיות, אילוצים ניתנים לשבי תשוקה. אין להם קומפלקסים מול שותפים, הם אוהבים את עצמם קודם כל הגוף, ואחרי הגוף של בן זוג, האהבה הצרפתית להביא הנאה זה לזה. זהו מערכת יחסים ברמה גבוהה כאשר אדם לא מתבייש לעשות אישה cunnilingus, ואת האיש של אישה מציצה.

אהבה צרפתית הופיעה ביוון העתיקה, כאשר הוא האמין כי הנשיקות של איברי המין נעים הרבה יותר מאשר חוק יחסי מין המסורתיים. היו שם אפילו כמרים וכוהנים שאימנים את הטכניקות הנכונות של מין אוראלי. בטקסטים ואיורים עתיקים, אתה יכול למצוא פרטים של אהבה בצרפתית. אבל עם הזמן, הכל נשכח, שכן אנשי יוון העתיקה לא רואים סוג זה של סקס עם תופעה רגילה.

ב אהבה צרפתית אינה פעולות חשיבה סטנדרטיות. לבבות אוהבים לא יודע מה קורה בעוד רגע, אפילו שנייה. פעולות במין Spontanes, אוהבי ניתנים לרגשות ואלתור.

צָרְפָתִית גברים שקיבלו מאהבים אמיתיים. וזה באמת כך, אין טאבו במין. הצרפתים מודאגים בעיקר את ההנאה של השותפות לפני שתסיים, הוא מביא אישה לשיא אורגזמה, והאישה בתורו עושה את כל האנשים הרצויה, לפי עצמם יוזמה.

ואת רוב הרוסים מאמינים כי אם אישה עושה מציצה, זה נורמלי, ואדם לעשות cunnilingus אהוב הוא משהו מביש ומשפיל.

אם אתה צעיר או לא מאוד, בני הזוג רוצים לשלוט בטכניקה של אהבה צרפתית יש צורך להשליך סטריאוטיפים, לשכוח את ענייני משק הבית. לטבול את עצמך עם הראש שלך בגוף של השותף. Cunnilingus ו מציצה יכול לשמש לליטוף ראשוני או יחסי מין מלא. אם יש ספקות לגבי הטבעים של השותף, להתחיל את הניסיון הראשון של אהבה צרפתית בחדר האמבטיה מתחת למקלחת, זה יוסיף לא רק יותר תשוקה, אלא גם רומנטיקה ביחס. אל תהיי ביישנית של חוסר ניסיון, הכל התחיל ממשהו. ראוי להקשיב לאינטואיציה הפנימית ולהתחיל להקשיב לשותף, אילו פעולות מרוצות בהנאה שלו, הכל מגיע עם ניסיון. אחרי סקס, אתה לא יכול, אבל אפילו צריך לדבר, לדון nuances, לחלוק את ההופעות שלך. כן, ופשוט לדבר עם נשמות, זה יהיה אהבה צרפתית אמיתית.

התשוקה העיקרית - כדי לספק שותף למקסימום תענוגות ואז אנחנו יכולים להניח כי הניסיון של אהבה צרפתית היה מסוגל.

סטָטִיסטִיקָה

לפי סטטיסטיקה בצרפת כל זוג הוא יום העוסקים באהבה שבעל פה עושה את היחסים חזק וחזק יותר.

2017 סוציולוגים קנדיים קיימו סקר מיני של 200 זוגות כפי שהם שייכים לאהבה בצרפתית.70% אדים ציין כי הם ניסו להביא את זה סוג של סקס במערכת היחסים שלהם, 30% של הם עוסקים זה מינימום 2 פעמים בשבוע, ו 5% לא אוהב את החוויה הזאת. 20% מהגברים הודו כי הם מלטפים נשים 3-4 פעמים בחודש, 2% לעשות את זה מדי יום. 10% מהגברים רואים בטלס אוראלי Squeaming ו משפיל, 30% מהנשים תומכות בהם. 25% מהנשים בטוחים בכך ללא מין אוראלי, הנישואין היו שבורים. 15% מהגברים מאמינים כי אוראלי ללטף לא בגידה. ו 25% מהאדים לא ידעו כי באמצעות סקס אוראלי נגוע SPPS.

כמו שייכים "אהבה צרפתית" 2

נִפלָא, אבל העובדה כי זוגות שפעם דיברו על סקס אוראלי עם סלידה עכשיו הם עוסקים במקרה זה לעתים קרובות יותר אלה שתמיד התייחסו בדרך כלל של מקרה זה. קודם כל, סקס אוראלי הוא אמון בשותחן, גבוה יותר אמון, טוב יותר את היחסים. גברים מוכנים לעשות הכל כדי האיבר המיני חדרו לפיו של אהובתו. עבורם, זה הכי טוב קורה במין, במיוחד אם האישה גם בולע נוזל זרע. היקר ביותר עבור גבר הוא פין, ואם אתה מחבר אותו עם האהוב שלך אישה, אז הם לא רק לא רק הנאה פיזית. לאהוב את האדם יהיה להתעקש על ליטוף אוראלי, הוא פשוט לתת רמז קטן, ואז כבר לפתור אישה להפתיע אותו או לא. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

רוב הנשים שייכות למציצה עם סקוואני זה יכול לקחת בפה, זה מגעיל. חוזה על ידי הגוף של השותף האהוב? אם במהלך ברית המועצות, זה לא היה מקובל לדבר על זה, עכשיו להעלות את הנושא סקס בקלות. אישה לא יכולה לקחת זין מין בפה במקרים:

חבר מריח לא נעים (רק גבר הוא להאשים, זה שווה להחזיק היגיינה אישית טוב יותר ללכת לרופא כדי לחסל את std. לא בוטח ביחס. נערות רבות נראה כי הנערה המכבד את עצמי לא יעשה מציצה בחודשים הראשונים של היחסים, חייב לעבור זמן כדי לוודא את האמינות של השותף. פַּחַד. לנשים חוששות לפעמים, אבל פתאום לא תהיה לה זמן לעצור ולהרתע נופל לתוך פיה, פתאום היא לא טעים ולא.D ... שותפים צריכים לדון את סיום ההנאה מראש. אתה יכול בסוף "לקחת כל דבר בידיים שלך" או לאפשר הבחור בהצטיינות בפה שלך. אם הטעם לא אוהב מספיק כדי להיות מופעל על ידי מים, כי בהצטיינות הוא חלבון להתרכז בטעם. האיש ישמח עם צעד כזה. החינוך אינו מאפשר. הורים של נערות כאלה מאז הילדות דיברו על סקס, כמו משהו מלוכלך ובושה לאדם. אבל זה צריך להיות מוסבר כראוי על מה תחושות יקבלו אדם לאחר מגע זה. אז היא בדיוק כשלא מגיעים לעצמה ולנסות לעשות מה שהם חושבים "מלוכלכים".

מוּכָח, כי גברים מקבלים יותר הנאה ממין אוראלי אם אישה היא לא עם סקוואני, אבל עם תשוקה רבה.

אבל אם גברים אוהבים את זה כאשר הגברת עונה על הפה של האיבר המיני, ואז חצי מהם יהיה נגד שביעות הרצון של האישה עם cunnilingus.

סיבות למה גברים לא רוצים לעשות kunnyingus3

קודם כל, הם חושבים שזה משפיל לגבר, רק לסביות עוסקות. מכאן אתה יכול לקבל את זה לדעתם לעשות מציצה נושבת, זה גם משפיל פחד מטעם חדש. לכל אישה יש ריח בודד של הנרתיק, אשר יכול להיות כמו maim, ואת repel. כמה נציגים לא יודעים איך לעשות את זה ופוחדים לבוש לפני השותף.

יש גם גברים להשתוקק לטעם טעם אישה אהובה. לעתים קרובות הם מקבלים הנאה יותר מאשר אהבה. ל הם קו דק של יחסי ביטחון. כן, והם עצמם רוצים לרצות את שלהם מועדף, לעזור להקל על הלחץ ליום, להירגע, הפתעה, לספק.

ויש קטגוריה של נשים עם תענוג גדול להביא את האהוב לאורגזמה אוראלי, אבל בשום מקרה לא יורשו לגבר כדי לעשות זאת. הסיבה החשובה ביותר היא ריח טבעי וטעם נַרְתִיק.

חלום אסקרטים מקצועיים לשתף פעולה עם אנשי ישראל עשירים. כולם נדיבים ונכונים. עם זאת, זה בהחלט לא רק הצדדים החיוביים לעבוד.

ופתאום ... לא יכול להיות "מה אם זה, אם זה אדם אוהב הוא יאהב הכל, כמובן, אם אישה לא מזניחה היגיינה אינטימית. ריח של אישה יותר עושה אדם, במיוחד אם היא גם אהבה.

הכל מונח על אמון, אם יש אמון, אז אפילו ליטוף אוראלי לא מוצלח ייהנו בלבד.

היתרונות והחסרונות 4

ראשון תוספת חשובה באהבה בצרפתית היא מעבר לרמה חדשה של יחסים. אחרי שאדם בוטח בו יקר, הוא מתחיל להסתכל על האישה עם עיניים אחרות אם האהוב שלו הוא נפתר על מציצה, אז היא מוכנה לפתוח גבר אז מה לא ראוי. אותו דבר קורה במהלך חגיגות של איברי המין הנשיים. האישה החליטה לתת לאהוב תענוג בלתי נשכח תת-מודע מסכים לבטוח יחסי.

יתרון גדול עבור בני זוג, אשר בחיים הם לעתים קרובות ramping במשפחה. על ידי ראיון סוציולוגים נחשפו כי נישואים שבהם עוסקים בליטס אוראלי, הרבה יותר חזקים שבהם הוא נחשב משפיל ומלוכלך.

השלישי פלוס, עבור גברים ונשים כאחד. עכשיו אתה לא צריך להוציא כסף על ויאגרה. אם לאדם יש כמה בעיות עם זקפה לא צריך לדאוג, נגד מציצה לא יהיה חבר לשכב על המקום. ועל אותם נשים, אשר לא יכול להשליך את המחשבות שלהם במהלך וליהנות "הלשון הגברית", אישה מיד לא תהיה עד משכורת קטנה.

רביעי בתוספת מקומות רבים עבור הניסוי, אשר בתורו גם מחזק אג"ח משפחתיות. במכונית, בתא, במעלית, בשירותים, משם, בכל מקום אתה יכול לתת משב רוח של תשוקה. במהירות וביעילות!

החמישי פלוס עבור זוגות אשר זמנית לא רוצים להיות צאצאים. גוף של אישה מסודרת כך שהיא יכולה רק להיכנס להריון במקרה של זרע בנרתיק. גם מצוין עבור זוגות אשר תשוקה בלתי צפויה, ולא התברר עם אמצעי מניעה. שיטה נהדרת לרצות את עצמך ואת האהוב שלך

פלוס השישי עבור זוגות מורכבים. בעיות בעבודה, עם ילדים, כל החברים משפיעים שלילי לנפש כדי לשפר את התנגדות הלחץ אהוב ונחמד ושימושי.

כמובן פלוס יותר מאשר מינוסים, אבל עדיין הם.

ראשון מינוס אבל זמני. רפלקסים רומנטיים אצל נשים. עם אותם קל להתמודד אם מצא תנוחה מתאימה, למשל גבר עומד, והאישה כורעתת נשלטת עם כבוד. בנוסף, זה עניין של ניסיון, עם הזמן replex הקיא עצמו לַעֲבוֹר.

שְׁנִיָה זה נחשב מסוכן יותר. באמצעות מין אוראלי, אתה יכול לרכוש מחלות מועבר מינית: HIV, עגבת, הרפס, זיבה, הפטיטיס - ארסנל בְּחִירָה. אם בני הזוג כבר זמן רב והם הם יודעים כי השותף אין את המחלות לעיל, אז אתה יכול בבטחה לְדַכֵּא. מה שאתה לא יכול להגיד על אינטימיות אוראלי עם אדם ידוע, במקרה זה, עדיף לנצל את הקונדום.

עובדות 5

אם לעשות אהבה בצרפתית, לפחות 2-3 פעמים בשבוע, אתה יכול חייב להיות בעציקיות של 40%, כמו אשלגן מכיל זרע זכר, מגנזיום וחומרים מועילים רבים אחרים.

ב male בהצטיינות היא החומרים המזינים ביותר, כמעט את כל הטבלה mendeleev .

מסכה החוצה הזרע יעזור קמטים חלקים, אבל רק עם שימוש תכוף. לְטַאטֵא עומד לפני שהיא מתייבשת.

הדבר הכי טוב מתיחה את הצמיחה של אסטרוגן הורמון הנשי יעזור נוזל זרע. הורמון של גברים Prostaglandin בעת הזנת גוף נקבה פועל הורמון האסטרוגן של נשים, שאחראי על נפח השדיים והירכיים.

מוּכָח, זה בזכות אהבה צרפתית אתה יכול להיפטר קילוגרמים נוספים. עשרים דקות של סקס שרפו קלוריות מן העוגה שנאכל. זה שווה לזרוק כושר ו להתחיל לעשות סקס אוראלי. חיסכון, בתוספת תענוג.

בְּמַהֲלָך הנשיקה הצרפתית מעורבת 32 שרירי הפנים, כמו גם 5 דקות נשיקה נשרפה מעל 25 קלוריות.

ל זה היה קל יותר עבור אישה להיכנס להריון, יש צורך לבלוע לעתים קרובות ככל האפשר זרע. אורגניזם נקבה יכול להדוף ביצים של גברים. לכן, יש צורך קבל עוד דנ"א זכר כך הגוף לא לוקח את התאים האלה כמו זָר.

אוראלי מין תורם לפיתוח הזיכרון הנשי, כך סקס אוראלי חובב מרוכז יותר, רגוע, מאוזן.

לבלוע זרע או לא לבלוע? השאלה שמעניקה נשים רבות. רבים מפוחדים להרגיש טעם לא נעים, או הזרע שלהם גורם לגועל, הרבה גורמים משפיעים על כך. אבל ראוי לציין כי בהצטיינות שימושי עבור הגוף.

לא שווה את זה ניסויים פחד, גם אם אין שותף ניסיון בוודאי אומר לי את זה אז או לא מאוד. אנחנו חייבים להקשיב לרגשות שלך, אם יש רצון, אם כן אנחנו חייבים בהחלט לנסות "אהבה בצרפתית"

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אהבה צרפתית - חלק בלתי נפרד של מערכות יחסים. עניינים אוראלי יכולים להיות גם אלמנט של תהליך הקדמה ועצמאי. אהבה צרפתית מאפשרת לשותפים קרוב באופן משמעותי, להעלות את רמת הביטחון, לחוות תחושות חדשות לגמרי מגירוי של אזורי ארוגני. לא צעצוע מין משווה עם ליטוף אוראלי אמיתי - הם אהובים באותה מידה הן גברים ונשים. יתר על כן, אפילו במהלך מציצה או kuni, אתה יכול להשתמש עשרות שונות "צ 'יפס" ותנוחות שיעזרו לגוון את התהליך. אהבה צרפתית היא מאוד נחמדה!

Просмотров: 315 | Добавил: marian1gwe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar